Huisregels

Beste leiders/trainers,


om onze materialen en accomodatie in goede staat te houden vragen wij jullie aandacht voor het volgende:

Trainingen:

  • Na de training op het trainingsveld moeten de kleine goals van het veld ivm het regelmatig maaien van de velden. Graag opstellen aan de rand van het veld. Indien er een training na jouw team komt dan graag even afstemmen met de andere trainer.
  • De goals moeten getild worden en niet gesleept.
  • Elke keer na het gebruik van de boxen, deze nakijken (licht uit, douches uit) en indien nodig vegen en/of schoonmaken. Ook de toiletten!
  • Indien jouw team de laatste training van de dag heeft graag accommodatie afsluiten.

Wedstrijden:

Bij thuiswedstrijden de kleedbox van het eigen team én van de tegenstander nakijken.
  • Licht uit,
  • douches uit,
  • vloer vegen en/of schoonmaken. Ook de toiletten!
    Zodat de kleedbox voor het volgende team weer in orde is.

Materiaal:

  • Iedereen heeft bij de start van het seizoen een ingericht ballenhok gekregen, zorg ervoor dat je na gebruik weer over het juiste aantal ballen beschikt.
  • Zorg dat het ballenhok van je team op slot is, ook tijdens de training. Alle ballen die niet gebruikt worden moeten achter slot en grendel.
  • Als ballen kapot zijn moeten deze ingeleverd worden bij Willem Brink of Arthur Beugelink (ivm met het overzicht en eventuele garantie). Het zelfde geldt voor waterzakken, bidons, hesjes etc.


Overig
:

  • De kantinediensten zijn voor het komende halfjaar ingepland. Vanaf januari worden ook de jeugdteams een keer ingezet. Tegen die tijd krijgen jullie bericht als jouw team aan de beurt is om ouders een paar uur in te zetten tijden een kantinedienst.
  • 2X per jaar organiseren wij een klus-schoonmaakdag. De datum wordt o.a. via de site kenbaar gemaakt. Probeer hier met jouw team aan deel te nemen. Goed voor de teambuilding en betrokkenheid.

 

Een fijn, gezellig en sportief seizoen toegewenst!

het bestuur

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!